NL De Kolonisatie van KiwiFarms - Algemene Nederlandse thread - Bring-Your-Own-Clogs party of the year

Ze zijn echt letterlijk kanker. Ze zaaien zich uit, vermenigvuldigen sneller dan normaal, zijn moeilijk om weg te krijgen, tasten hun omgeving negatief aan, en leiden uiteindelijk tot de dood van hun gastheer.

Om eerlijk te zijn denk ik dat het voor Nederland al te laat is. Zelfs als (Noord-Afrikaanse) immigratie onmiddelijk gestopt zou worden (wat nooit gaat gebeuren) zijn hun aantallen al te hoog voor een gezonde samenleving.

View attachment 7996855
Overal is een oplossing voor.

hitler1.gif

Overal is een oplossing voor.

View attachment 7996862
Hitler kwam niet uit een tijdperk waarin de meerderheid van de stadsbevolking niet-Nederlands is en een groot deel van de wel-Nederlandse bevolking hier geen enkel probleem mee ziet. Ik voorzie geen samenwerking/campagne waarin Nederlandse (en/of West-Europese) mensen hun landen terug pakken en het vuil opruimen.

Ze zijn echt letterlijk kanker. Ze zaaien zich uit, vermenigvuldigen sneller dan normaal, zijn moeilijk om weg te krijgen, tasten hun omgeving negatief aan, en leiden uiteindelijk tot de dood van hun gastheer.

Om eerlijk te zijn denk ik dat het voor Nederland al te laat is. Zelfs als (Noord-Afrikaanse) immigratie onmiddelijk gestopt zou worden (wat nooit gaat gebeuren) zijn hun aantallen al te hoog voor een gezonde samenleving.

View attachment 7996855
haal ik vaker aan, ik vindt het allemaal leuk en aardig dat we de migratie willen stopzetten en de illegalen er uit maar dan zit je nog met een aantal miljoen "Nederlandse moslims" enzv. maar ook wilders of wie dan ook haalt dit niet aan.
Europa heeft een corruptie probleem, je kan me niet wijs maken dat iemand zoals Timmermans de shit die hij uit zwaamt ook echt gelooft. half Den Haag leeft in een fantasie wereld of ze worden allemaal betaald. ik gok het laatste.

• Agree
Reactions: Not Real and Nancy
haal ik vaker aan, ik vindt het allemaal leuk en aardig dat we de migratie willen stopzetten en de illegalen er uit maar dan zit je nog met een aantal miljoen "Nederlandse moslims" enzv. maar ook wilders of wie dan ook haalt dit niet aan.
Europa heeft een corruptie probleem, je kan me niet wijs maken dat iemand zoals Timmermans de shit die hij uit zwaamt ook echt gelooft. half Den Haag leeft in een fantasie wereld of ze worden allemaal betaald. ik gok het laatste.
Weet niet over Wilders maar ik wil sws Yeşilgöz wel ff wat "Democratie" leren.
Kanker turk

View attachment 7996855
Dit is kanker zwak van je man.
Laat ons zeggen dat er in de gehele nederlanden (BeNeLux) tien miljoen uitheemse viervoeters zijn.
KLM heeft 14 dreamliners, daar kunnen per vlucht 318 bruintjes in.
Marokko of turkije - en de pinda's steek je in libie; het is niet alsof daar een overheid is die kan protesteren - of desnoods doen we een Pinochetje boven de middelandse zee maar elk van die vliegers kan twee vluchten per dag doen.
2 * 14 *318 * 365 = 3 250 000 (afgerond).

Als er genoeg politieke wil is kan je dit probleem in een kleine drie jaar op lossen.
Dan blijven er in de nederlanden nog zo'n 18 miljoen mensen over, wat de bevolkingsdichtheid naar een leefbare 240 p/km2 brengt in plaats van de 400+ dat het nu is. En de begrotingen zien er een stuk beter uit, en minder misdaad, en properdere steden, en minder vraag naar huizen etc etc.

Dit is kanker zwak van je man.
Laat ons zeggen dat er in de gehele nederlanden (BeNeLux) tien miljoen uitheemse viervoeters zijn.
KLM heeft 14 dreamliners, daar kunnen per vlucht 318 bruintjes in.
Marokko of turkije - en de pinda's steek je in libie; het is niet alsof daar een overheid is die kan protesteren - of desnoods doen we een Pinochetje boven de middelandse zee maar elk van die vliegers kan twee vluchten per dag doen.
2 * 14 *318 * 365 = 3 250 000 (afgerond).

Als er genoeg politieke wil is kan je dit probleem in een kleine drie jaar op lossen.
Dan blijven er in de nederlanden nog zo'n 18 miljoen mensen over, wat de bevolkingsdichtheid naar een leefbare 240 p/km2 brengt in plaats van de 400+ dat het nu is. En de begrotingen zien er een stuk beter uit, en minder misdaad, en properdere steden, en minder vraag naar huizen etc etc.
Je hebt volkomen gelijk maar daar heb je het; "Als er politieke wil is". we zitten hier in Europa nog steeds opgescheept met een of ander kut schuld gevoel voor 1939-1945 waardoor als er ook meer een persoon is die hard op suggereert dat je deze mensen hard handig uit het land moet zetten omdat ze een gevaar zijn voor cultuur en ethnische identiteit wordt er direct met NSB'er gegooid. ik heb liever dat ze vrede lievend op tiefen maar dat zie ik niet gebeuren. dus wat blijft er over? het is dat zelfde schuld gevoel waardoor somigge mensen onzin zeggen zoals "niet alle moslims zijn slecht", naieve nederlandse mentaliteit die ons de das om zal doen.

verwacht niet dat dat kanker volk dat hier lekker is "ingeburgered" vrijwillig weg zal gaan zonder "dat de NS treinen weer optijd gaan rijden."

Oetz het is niet de bedoeling dat dit de Nederlandstalige artikels & gebeurtenissen wordt, dus hierbij mijn suggestie voor een Nederlandse lolkoe:
Patrick Jumpen, die gast die twintig jaar geleden jumpstyle mee populariseerde; hij is nu een straatpredikant en behoorlijk schizo.

Last edited:
Oetz is het niet de bedoeling dat dit de Nederlandstalige artikels & gebeurtenissen wordt, dus hierbij mijn suggestie voor een Nederlandse lolkoe:
Patrick Jumpen, die gast die twintig jaar geleden jumpstyle mee populariseerde; hij is nu een straatpredikant en behoorlijk schizo.
Hm dit was in 2016, is er uberhaupt een update sindsdien?
Ik had dit gevonden;
1759610056965.png
en dit
1759610149396.png

Wist ook niet dat hij Portugees (Braziliaans?) was
1759610258432.png

44th Degree Grandmaster (∆∆°=✡°) ( Δ Theology Δ Philosophy Δ Theosophy )
wtf lol

Hm dit was in 2016, is er uberhaupt een update sindsdien?
Ik had dit gevonden;
View attachment 7998262
en dit
View attachment 7998266

Wist ook niet dat hij Portugees (Braziliaans?) was
View attachment 7998279

wtf lol
Hij is ook zelfstandig "spirituele" zelfhulp boeken beginnen publiceren:
Screenshot_20251004-231624-278.png

Ik was hem drie of vier jaar geleden eens tegen gekomen op discord; waar hij zijn boek probeerde te verpatsen. Hij was een stuk meer schizo dan in dat interview.

Ik ga morgen eens kijken wat ik nog meer kan terugvinden.

Oetz het is niet de bedoeling dat dit de Nederlandstalige artikels & gebeurtenissen wordt, dus hierbij mijn suggestie voor een Nederlandse lolkoe:
Ik mis Arnol Kox, je kon meestal goed met hem praten als hij even een helder moment had. Hij zou een prima vervanger zijn als hij een scootmobiel had.

Oh ik lees nu dat sinds 2016 Patrick een volgeling van schreeuwjezus was. Heel gebaseerd.

Mijn negers.
Zou ik naar het derde dal universum kunnen vluchten had ik het gedaan.
Derde dal heeft volgens mij geen kanker marokkanen

He's a complete joke of a man and a clown for thinking that the Onrendabelen Vervoer is anything other than a campaign for making people buy a car. He believes his little corner in the multiculti themepark that is Amsterdam is a reflection of the state of the entire low lands somehow and is urging more stinkende linkse kuthippies to settle down here.

We are full, we don't make our own bikes anymore, and our public transit sucks, fuck off.

He's a complete joke of a man and a clown for thinking that the Onrendabelen Vervoer is anything other than a campaign for making people buy a car. He believes his little corner in the multiculti themepark that is Amsterdam is a reflection of the state of the entire low lands somehow and is urging more stinkende linkse kuthippies to settle down here.

We are full, we don't make our own bikes anymore, and our public transit sucks, fuck off.
wait he lives in amsterdam?
that makes him enough of a cow.
to be honest everyone living in amsterdam deserves a thread here.

Back
Top Bottom