För övrigt kan jag upplysa om att Onision fått en tråd på Flashback. (Kändisskvaller)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Linnéa Claeson i blåsväder – anklagas för lögner
Nu växer kritiken mot Linnéa Claeson som anklagas för överdrifter och lögn. Claesons påståenden om sexuella trakasserier har länge ifrågasatts på sociala medier, men nu kommer kritiken från etabler...nyheteridag.se
På tal om Linnéa Claesson... jag tror att hon gott och väl har gjort sig förtjänt titeln Sveriges största lolko vid det här laget. Synd att antagligen bara svenskar känner till vem hon är för tycker fan hon förtjänar sin egen tråd här på KF![]()
Efter avslöjandet kring att hon ljugit om att blivit utsatt för sexuella trakasserier har hon försökt hålla en låg profil, hon dödade sin egen karriär vilket inte direkt är något att skryta om då den från första början var byggd på lögner. Det bästa hon kan göra är att plugga klart till jurist och tjäna sitt levebröd på det sättet, däremot hoppas jag för hela samhällets skull att hon inte tar sin examen, det sista Sverige behöver är att hon förpestar det redan patetiska rättssystemet ännu mer.Oh herregud Linnea. Ja det är seriöst något stört med den där tjejen. Hon har ju även en relativt stor flashback tråd men känns som om större delen av hennes mediapublicitet ironiskt nog försvann eftersom Gretas kult tog rampljuset. Hon kan le allt hon vill men garanterar att hon innerst inne är avundsjuk. Vad gör Linnea nu ens nuförtiden? Vet att hon vann "årets jurist" fastän hon SAKNADE UTBILDNING och skriver buzzfeed-nivå krönikor på aftonbladet. Hennes instagram är inte alls lika aktiv nu heller. Orkar inte gå in på allt men hon är nog Sveriges största mytoman.
Ge inte Eurocop den minsta legitimitet. Vilka jävla fån dom är.Ingen har tagit upp Eurocops offer dock. ex. Kjell, som förvisso är en döko
De kan vara rätt roliga, men visst verkar dom harva på sanningen när det passar dem, och otrevliga som fan också, minns inte vad för kommentar jag gav men den var inte otrevlig alls och fick svar direkt från deras konto att jag bara skulle ta och hålla käften när dom ger gratis underhållning och skit, Verkar vara deras grej att vara otrevliga som fan då jag märkt samma på Flashback, så håller mig bara till Kjell och Familjen Köttfärs om jag ska lyssna på dem. Sen hjälper det inte att jag tycker busringningar kan vara lite för elaka för min sak (Säger killen som hängt på Kiwi Farms sen 2013).Ge inte Eurocop den minsta legitimitet. Vilka jävla fån dom är.
Det är väl snarare Filip och Fredrik som är lolkorna idag, mediahoror som dom är.Lite offtopic, men var Filip och Fredrik pionjärer inom svensk lolko-spaning? Tänker framförallt på 100 höjdare och alla intressanta karaktärer de letade upp och exponerade i samband med det programmet.
Lite offtopic, men var Filip och Fredrik pionjärer inom svensk lolko-spaning? Tänker framförallt på 100 höjdare och alla intressanta karaktärer de letade upp och exponerade i samband med det programmet.
Det är Sune Hjorth som är med, eller?Aschberg i början av 90-talet hade ofta mycket skumt folk som gäster på sitt program "Ikväll: Robert Aschberg", Hans Scheike var där och demonstrerade sin smiskterapi på en ung dam som givetvis inte had byxor eller underkläder på sig.
Här är ett halvt avsnitt med inbitna UFO knäppisar från olika organisationer käbblar med varandra för att deras UFO idéer skiljer sig från varandra, on topic för den här tråden.
edit: efter dom första 10 minuterna så börjar det ta fart ordentligt.
Har någon tillgång till "till Malin"-klippen, har letat ordentligt men kan fan inte hitta dom
Jag vet att han har tagit bort allt men tror att originalen finns kvar på nån skum hårddisk
Jo säkert, men nu vet du att han blivit en kopia på Chris Evans.Jag vet att han har tagit bort allt men tror att originalen finns kvar på nån skum hårddisk