Manosphere Simon Alexander Öhlund / Simon Öhlund / Simon Ölund / SwedishElliotRodger / SWEDISHGOD28 - Pedophile and wannabe-rapist. Fucks his cat.

• 🐕 I am attempting to get the site runnning as fast as possible. If you are experiencing slow page load times, please report it.
Och jag hoppas att du dör. Jag skulle inte tveka på att döda er alla ifall jag fick chansen. Jag skulle bara skrattav😀😀😀😀😀😀
Jag är iallafall stolt över den jag är. Jag har lyckats med mer här i livet än er iallafall. Min reaction score är - 535 👍. Jag har lyckats bli känd på nätet. Det var det jag ville åstadkomma för 10 år sen. Så mitt uppdrag har lyckats 😀

Jag är iallafall stolt över den jag är. Jag har lyckats med mer här i livet än er iallafall. Min reaction score är - 535 👍. Jag har lyckats bli känd på nätet. Det var det jag ville åstadkomma för 10 år sen. Så mitt uppdrag har lyckats 😀
Om du vill bli förevigad bör du göra din egen tecknade serie, kanske kombinera Sonic och Bamse till Samse, världens snabbaste björn-igelkott?

Damn! Simon is spinning through his lolcow loop so fast he might single-handedly solve the european energy crisis!
simpan.png

Det är en rosahårig/blond tjej som åker bussen varje morgon som jag kliver på som alltid ser åt andra hållet när jag kommer in. Jag tror fittan är rädd för mig. Hon ser knullbar ut också 😂Det känns bra av att ha hotat tjejer att dom är rädda för mig och en del vet jag om vågar inte ens gå utanför dörren pga mig här i Norrköping 😂😂😂. Jag har äntligen lyckats med mitt uppdrag.

Det känns så skönt att min granne erika elizabeth ahlin har flyttat in igen. Jag är nämligen förälskad i henne. Två vackra tjejer erika elizabeth ahlin och josephine edberg man bor granne med så man kan kolla ner på dom från sin balkong på sommaren och flukta 💕😁 dom vågar inte ens gå ut när jag kommer förbi hahahaha. Hennes mamma är också livrädd för mig 🤣

Back